BREAKING NEWS

Διδακτικές ιστορίες και μύθοι

Θα ήθελες να ξέρεις

Δημοφιλή Μουσικά Βίντεο

Παράξενα και Ανεξήγητα .

Διατροφή .

Ιστορικά .

Παράξενα .

Ο Επιμένων Ελληνικά

Διάφορα Κόλπα και Κατασκευές

Ο ΓΡΙΦΟΣ ΤΩΝ 11 ΑΔΕΡΦΩΝ

Ο ΓΡΙΦΟΣ ΤΩΝ 11 ΑΔΕΡΦΩΝ
Αγαπητοί μου φίλοι,
Ειλικρινά αν δεν βρισκόμουνα σε δίλημμα δεν θα καθόμουν να σας γράψω αυτό το κείμενο (που δεν θα το λεγα ακριβώς κείμενο αλλά μια δημόσια εκδήλωση ενός έντονου προβληματισμού μου).
Πρώτον θα επικαλεστώ, και αυτό, σε όσους από κοντά με γνωρίζουν την προσήλωση μου στην ειλικρίνεια κάτι που με διακρίνει σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μου.

Δεύτερον, και αυτό θέλω να το πιστεύω, στην ισορροπημένη μου σχέση μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας.

Αυτό που θα σας αφηγηθώ στην συνέχεια του κειμένου, το οποίο δεν θα το έλεγα και σύντομο, θέλω, και σας παρακαλώ γιαυτό, να το πιστέψετε όσο και αν σας φαντάζει φανταστικό πρόκειται πραγματικά για μια αφήγηση ακριβώς όπως την έχω βιώσει χωρίς ίχνος φανταστικών γεγονότων και καμίας μυθοπλασίας, πραγματικά θα θελα πριν συνεχίσετε την ανάγνωση του κειμένου να αποβάλλεται κάθε ίχνος δυσπιστίας από το μυαλό σας διαβάστε το όλο και αν χρειαστεί και δεύτερη φορά και μετά μπορείτε να κάνετε μέσα σας, αλλά και δημόσια, κάθε κριτική.
Βασικά δεν ζητώ να πιστέψετε την όλη αφήγηση, αυτό που θέλω, έστω και όσο φανταστική και αν σας φανεί να απαντήσετε στο γρίφο που θα ακολουθήσει γιατί εγώ όσο και να προσπάθησα απάντηση δεν μπόρεσα να δώσω, αυτός είναι φυσικά και ο λόγος της δημοσιοποίησης του, μετά από προσπάθεια που δεν απέδωσε καθόλου καρπούς αποφάσισα να κάνω αυτήν την κοινοποίηση την οποία κι εσείς αν θέλετε μπορείτε να κάνετε.  

Το όνειρο
Πρόκειται για ένα όνειρο το οποίο είδα πριν από μερικές μέρες και το οποίο θέλω να μοιραστώ μαζί σας και αυτό γιατί στα 54 χρόνια της ζωής μου όμοιο όνειρο δεν είδα ποτέ, και το λέω όνειρο, γιατί δεν μπορώ να βρω άλλη πιο κοντινή ονομασία σε αυτό που είδα μεταξύ τις 01:15 και 04:23 στις 23 /01/2015 ήτανε μια πολύ δύσκολη βραδιά για μένα χωρίς συγκεκριμένους λόγους όπου από τις 23:15 προσπαθούσα να κοιμηθώ και δεν τα κατάφερνα, μετά από επαναλαμβανόμενα σήκω ξάπλωσε, την τελευταία φορά που είδα το ρολόι ήτανε 01:15, στην συνέχεια πρέπει να με πήρε ο ύπνος. Όμως δεν θα τον έλεγα ακριβώς ύπνο, ούτε σαν εκείνες τις μεταβατικές καταστάσεις όπου βρισκόμαστε μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, ήτανε κάτι το εντελώς διαφορετικό και πιστέψτε με δεν έχω τα κατάλληλα λόγια και λέξεις για να το περιγράψω ήτανε μια κατάσταση μεταξύ του είμαι και δεν είμαι και αυτό που μου έχει πραγματικά μείνει ακόμα σαν μια ανάμνηση μέσα σε όλα όσα θυμάμαι είναι ότι ήταν πολύ όμορφα, ένιωθα μια πληρότητα και γαλήνη που δεν περιγράφετε με λίγα λόγια ένιωθα την παρουσία του Θεου μέσα σε κάθε κύτταρο μου, δεν θα πω περισσότερα μιας και το πράγμα όλο δεν περιγράφετε, δεν θα προσπαθήσω να το εκφράσω με ανούσιες λέξεις θέλω να μείνει μέσα μου όπως εγώ ακριβώς το βίωσα κάνοντας την ευχή σε όσους από εσάς πιστέψουν έστω και λίγο από αυτά που σας αφηγούμαι να μπορέσουν κάποτε να νιώσουν και αυτοί αυτήν την πληρότητα και γαλήνη, είναι κάτι που είναι πέρα από λόγια και αφηγήσεις είναι το πανταχού παρών και τα πάντα πληρών.

Ξεκινά το όνειρο
Βρίσκομαι ξαφνικά, έτσι όπως ξεκινά πάντα ένα όνειρο, σε έναν δρόμο, ο δρόμος είναι γνωστός βρίσκετε στην πόλη που ανδρώθηκα και ζωο πρώτο πράγμα που με κάνει εντύπωση και διαφοροποιεί το όνειρο αυτό από τα όσα όνειρα έχω δει στην ζωή μου είναι το εξής, αισθάνομαι τον χώρο και τον χρόνο όπως θα τον αισθανόμουν και όπως τον αισθάνομαι και σήμερα, νιώθω την πνοή του ανέμου, οσμίζομαι όλα τα αρώματα του χώρου, ακούω τις φωνές και τον θόρυβο τον αυτοκινήτων, νιώθω το φως και κάθε φωτόνιο του ήλιου να διαπερνά το κορμί μου, ο χρόνος κιλά όπως ακριβώς κιλά και τώρα που σας γράφω οι σκηνές που εναλλάσσονταν γύρο μου δεν είναι αποσπασματικά καρέ (frames) αλλά μια συνεχή και χωρίς κενά ροή αυτό ήταν και το πρώτο και εντυπωσιακό που με έκανε με την μια να συνειδητοποιήσω πώς βρισκόμουνα σε μια πολύ ιδιαίτερη κατάσταση.
Βρίσκομαι λοιπόν στο δρόμο αυτόν, θα μπορούσα να σας πω και την διεύθυνσή του και να τον γνωρίσουν και πολλοί συμπολίτες μου δεν θα το ήθελα όμως, ωστόσο θα κάνω μια πολύ λεπτομερή περιγραφή του και είμαι σίγουρος πως κάποιοι πολλοί προσεκτικοί συμπολίτες μου θα καταλάβουν για ποιά περιοχή μιλώ. Στο σημείο που βρίσκομαι ακριβώς από πίσω μου και με κατεύθυνση ανατολική βρίσκετε ένα κατάστημα από μια ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, ο δρόμος είναι διπλής κατεύθυνσης με διαχωριστική νησίδα στο μέσον, η οποία μάλιστα είναι και πολύ φαρδιά, από πίσω μου πάλι και προς δυτική κατεύθυνση είναι το κτίριο όπου εργαζόμενη μπορούνε να πάνε και να κάνουνε της ιατρικές του εξετάσεις, ο δρόμος τώρα μπροστά μου για μια απόσταση 300 μέτρον έχει κατεύθυνση βορινή στην συνέχεια κάνοντας μια αρκετά ανοιχτή δεξιά στροφή παίρνει κατεύθυνση ανατολική και μετά από μια απόσταση 400 μέτρων γυρνά πάλι βόρια όπου και φθάνει στο κέντρο της πόλης. Ακριβώς εκεί που κάνει την ανοιχτεί στροφή για να πάρει την ανατολική κατεύθυνση βρίσκεται ένα μεγαλοπρεπές εγκαταλειμμένο κτίριο όπου παλιά (1954-1972) χρησιμοποιούνταν ως κυβερνείο ήταν δωρεά ενός πλουσίου αποδήμου Αιγύπτιου συμπολίτη μας και χτίστηκε το διάστημα 1906-1907 και στην αρχή λειτούργησε ως αστική σχολή αρρένων.

Και το όνειρο συνεχίζετε...
Έχω ξεκινήσει και περπατώ κατά μήκος αυτού του δρόμου προς το μεγαλοπρεπές κτίριο έχω φθάσει στο σημείο όπου ο δρόμος ξεκινά να στρίβει ανατολικά στο σημείο αυτό ακριβώς έχω σταματήσει και κοιτάω προς την απέναντι πλευρά του δρόμου. Σε εκείνο το σημείο ακριβώς στην απέναντι πλευρά βρίσκετε ένα κατάστημα που εκτελεί χρέη Ναού και μάλιστα Ναού της τύχης. Το κατάστημα αυτό ανήκει σε έναν συμπολίτη μας ο οποίος είναι άτομο με ειδικές ανάγκες και μάλιστα πρωταθλητής με πολλές διακρίσεις στο άθλημα της κολύμβησης, λόγω όμως του προβλήματος του δεν μπορεί να λειτουργήσει ο ίδιος τον Ναό γιαυτό και την λειτουργία του την έχει αναθέσει σε δυο πολύ έμπιστα του άτομα.

Από ανάγκη σωστής κατανόησης του κείμενου αυτού θα μιλήσω λίγο πάλι για μένα.
Δεν θα έλεγα ότι είμαι κάποιος φανατικός πιστός αυτού του Ναού, πάντα όμως και σε πολύ αυστηρά πλαίσια συμμετέχω και εγώ στις τελετουργίες του, δηλαδή για να εξηγούμε καλύτερα παίζω το πολύ ένα δελτίο Τζόκερ τον πενήντα λεπτών την εβδομάδα αυτό και μόνο, τίποτε άλλο, τίποτα περισσότερο. Θέλω δηλαδή να πω πως τα δυο αυτά έμπιστα άτομα που λειτουργούν αυτόν τον Ναό με γνωρίζουν μεν από την εβδομαδιαία μου παρουσία, αλλά μόνο φατσικά και χωρίς καμιά οικειότητα, δεν γνωρίζω τα ονόματα τους, αλλά ούτε και αυτοί το δικό μου.
Όπως έχω λοιπον σταματήσει και κοιτώ στην απέναντι πλευρά, βγαίνει από τον ναό ο ένας εκ των υπαλλήλων και χειρονομώντας μου δίνει να καταλάβω πως θέλει να περάσω απέναντι προφανώς για να μου πει κάτι, πράγμα που μου φάνηκε πάρα μα πάρα πολύ παράξενο.
Μην έχοντας κανέναν λόγο να αρνηθώ ή να τον αγνοήσω κάτι που θα ήταν εκ μέρους μου αγένεια πέρασα απέναντι και πήγα κοντά του, με το που τον πλησίασα ακουμπάει το αριστερό του χέρι στον ώμο μου και μου λέει τα εξής.

Ο Γρίφος
Εδώ θα κάνω μια μικρή παύση για να σας τονίσω πώς από εδώ και πέρα ξεκινά ο γρίφος που κοντεύει να με τρελάνει και είναι και ο λόγος τις δημοσιοποιήσεις αυτού του κειμένου.
Μου λέει λοιπόν ο υπάλληλος

Είναι 11 αδέλφια
1/ Ο πρώτος αδελφός ο Βρασίδας με τον δέκατο τον αδελφό, μας κάνουν το τέταρτο γραμμα από το όνομα του ενδέκατου.
2/ Ο δεύτερος αδερφός μαζί με τον ένατο αδερφό τον Νικήτα, μας δίνουν το τελευταίο γράμμα από το όνομα του ενδέκατου.
3/ Ο τρίτος αδερφός πλάι πλάι με τον όγδοο αδερφό, μας δίνει το σύνολο από τα γράμματα του ονόματος του ενδέκατου αδερφού.
4/ Ο τέταρτος αδερφός αντικριστά με τον Χαρίλαο τον έβδομο αδερφό, μας λέει το πρώτο γράμμα από το όνομα του ενδέκατου αδερφού.
5/ Ο πέμπτος αδερφός χέρι χέρι με τον έκτο, μας φωνάζουν δυνατά το όνομα του.


Και συνεχίζει ο υπάλληλος, εγώ τον κοιτάω αποσβολωμένος από αυτά που μου λέει δεν τον διακόπτω όμως περιμένω να δω που θα καταλήξει και ποιος θα μπορούσε να είναι ο λόγος που πήρε το θάρρος να με φωνάξει και να μου τα πει

Συνεχίζει λοιπόν
Αν μου λέει κάνεις όλους τους υπολογισμούς όπως πρέπει, και με βάση αυτά που σας μάθανε στο σχολείο στο μάθημα της γεωγραφίας, πολύ εύκολα μα πάρα πολύ εύκολα θα μπορέσεις να βρεις το όνομα του ενδέκατου αδερφού. Με το που θα βρεις το όνομα του ενδέκατου αδερφού και με έναν πολύ εύκολο υπολογισμό του ονόματος, και της ημερομηνίας της κλήρωσης του Τζόκερ που θα επιλέξεις θα μπορέσεις να βρεις τα επόμενα 5 νούμερα της κλήρωσης, πλην του Τζόκερ.
Αλλά και για αυτόν τον αριθμό δεν θα σε αφήσω έτσι, θα σου δώσω μερικά πολύ χρήσιμα στοιχεία για το πώς να τον βρεις. Θα είναι μεγαλύτερος από τον δεύτερο αριθμό της κλήρωσης, και μικρότερος από τον τέταρτο, χρησιμοποιώντας του Ελληνικούς λεξάριθμους και το όνομα του ενδέκατου αδερφού και διαιρώντας το σύνολο τον αριθμών του ονόματος με το 40,354 θα σου δώσει το νούμερο του Τζόκερ

Και ο γρίφος συνεχίζετε...
Δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις, εμένα με λένε Νίκο και είμαι ένας από τους αδερφούς αποφασίσαμε να σου δώσουμε το δικαίωμα να κερδίσεις μια φορά στο Τζόκερ. Όλα τα στοιχεία που σου έδωσα αφορούν μια κλήρωση, για έναν τυχερό, και θα είναι ανοιχτή για τις επόμενες δέκα κληρώσεις με πρώτη κλήρωση αυτήν που θα γίνει στης 01/02/2015 στην συνέχεια όλα τα στοιχεία ονόματα και αριθμοί που σου έδωσα θα αλλάξουν, και εμένα δεν θα με ξαναδείς ξανά σε αυτήν την διάσταση θα με βλέπεις μόνο στον νοητό κόσμο θα με θυμάσαι αλλά δεν θα σε ξέρω.
Αυτά μου είπε ενώ εγώ κοιτούσα σαν χαζός μην μπορώντας να καταλάβω αυτό που βίωνα μέσα από αυτό το όνειρο, που μόνο όνειρο δεν μου φαινότανε, μου γύρισε λοιπόν την πλάτη και κατευθύνθηκε προς το μαγαζί και πριν κλείσει την πόρτα γυρνά το κεφάλι του και μου λέει: Και κάτι ακόμα, Φεβρουάριο μήνα δυο χελιδόνια ανταμώνουν στον ουρανό, μην κάνεις τα ίδια λάθη. Και έκλεισε την πόρτα.

Το επόμενο πράγμα που θυμάμαι είναι ότι κάθομαι στην άκρη του κρεβατιού με τους αγκώνες να ακουμπάνε στα πόδια μου και τα χέρια μου να στηρίζουν το κεφάλι μου, πόση ώρα ήμουν εκεί δεν μπορώ να ξέρω, αυτό όμως που με κάνει ακόμα και τώρα την μεγαλύτερη εντύπωση είναι η διαύγεια που είχα, οι λεπτομέρειες που θυμόμουνα, και που ακόμα και τώρα δεν ξεχνώ, όπως συνήθως συμβαίνει με τα όνειρα, που στην αρχή τα θυμόμαστε και σιγά σιγά και όσο περνά η μέρα τα ξεχνάμε. Μου φαίνεται απίστευτο το πόσο έντονα και λεπτομερειακά είναι μέχρι και τώρα όλα στο μυαλό μου.
Μου φαίνονται όλα λες και τα έζησα πραγματικά μέσα σε μια άλλη διάσταση, σε ένα άλλο παράλληλο σύμπαν, ακόμα και σήμερα μπορώ και φέρνω στο μυαλό μου την μυρωδιά της κολόνιας που φορούσε ο υπάλληλος.
Ξέρω πώς, και με το δίκιο σας, είστε δύσπιστη μαζί μου, δεν σας ζητώ να πιστέψετε πως όλα ήταν πραγματικά σίγουρα ήταν ένα όνειρο και εγώ έτσι θέλω να πιστεύω, μπορώ όμως μέσα από την ειλικρίνεια που με διακρίνει να σας πω ότι δεν είναι μυθοπλασία, ναι ήταν ένα όνειρο όμως έγινε έτσι όπως ακριβώς σας το περιγράφω, θα μπορούσα να γράψω πολλές ακόμα λεπτομέρειες του ονείρου και να χρειαστούν άλλες τόσες σελίδες ,περιορίστηκα μόνο στον γρίφο που μου είπε ο υπάλληλος, τον οποίο όσο και να σπάω το κεφάλι μου άκρη δεν μπορώ να βγάλω.
Οι λεπτομέρειες, η διαύγεια και πως ακόμα το θυμάμαι, κάνει αυτό το όνειρο διαφορετικό μπορεί τα μάτια μας να βλέπουν έξω τα πάντα, νομίζω όμως πως αυτά που δεν βλέπουμε είναι πολύ πολύ περισσότερα.

Προσωπικά αφιέρωσα αρκετές ώρες στην ερμηνεία και αποκωδικοποίησηη αυτού του ονείρου το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να κρατήσω κάποιες σημειώσεις σε χαρτί πράγμα που δεν χρειαζότανε βέβαια μιας και μέχρι σήμερα ακόμα όλες οι λεπτομέρειες είναι καλά αποτυπωμένες στο μυαλό μου παρόλο που έχω αδύνατη σχετικά μνήμη και εννοώ πως ξεχνώ πολύ εύκολα εντούτοις στο όνειρο αυτό δεν μου χει φύγει καμιά μα καμιά λεπτομέρεια. Βασικάκατέληξα ύστερα από αρκετές ώρες σκέψεις πώς ο γρίφος έτσι όπως μου τον διατύπωσε μέσα από το όνειρο ο υπάλληλος είναι άλυτος εγώ προσωπικά δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Ισως να φταίει και το γεγονός πώς είμαι χαμηλής μόρφωσης άνθρωπος, δεν ξέρω, μπορεί κάποιος πιο οξυδερκής από εμένα να με διαψεύσει, κάτι άλλο επίσης που με απασχόλησε είναι αυτό που είπε ο υπάλληλος κλείνοντας την πόρτα για τον Φεβρουάριο και τα χελιδόνια, εδώ πιστεύω πώς δεν πρέπει να σχετίζετε καθόλου με τον γρίφο τον έντεκα αδερφών πρέπει μάλλον να είναι εντελώς ξεκάρφωτο εν πάση περιπτώσει θεωρώ πώς λείπουν πολλά στοιχεία για την λύση του αν υπάρχει βέβαια λύση όπως επίσης πιστεύω πώς δεν έχω παραλείψει τίποτα ή να ξέχασα κάτι που θα με βοηθούσε στην ερμηνεία του.

Ακριβώς, για αυτούς τούς λόγους δημοσιοποιώ σήμερα αυτών τον γρίφο όποιος ασχοληθεί με την επιλύσει του να ξέρει πως είμαι στην διάθεση του προκειμένου ή να τον εξηγήσω κάτι ή αν θέλει να ρωτήσει κάποια λεπτομέρεια που πιθανόν να πιστεύει πώς υπάρχει και εγώ αγνόησα ίσως , και το πιο πιθανόν, το Τζόκερ να μην το κερδίσω η εμπειρία όμως και τα συναισθήματα που βίωσα σε αυτό το όνειρο μου φτάνουν ξανοίχτηκε μπροστά μου μια πραγματικότητα και ένας κόσμος που πριν δεν ήξερα. Αυτό και μόνο είναι ένα γεγονός που μου έχει αλλάξει εντελώς ,πιστέψτε με ήταν κάτι το φανταστικό μέσα στο πραγματικό και είχα την τύχη να είμαι εκεί.

Τολίνιο 27-01-2015Ευχαριστώ!     

Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων

Διαδίκτυο τα τελευταία νέα

Ελληνικό Δημόσιο

 
Copyright © 2013 Πανγαία
Powered by Blogger